Zpět na novinky Rozhledna Bára

Z Hradce Králové je cesta dlouhá 40 km, což je asi 40 minut cesty autem směrem na Opatovice nad Labem, Pardubice, Chrudim a Podhůru.

Na Rozhledu Báru se buď můžete dostat cestou přes Kočičí hrádek, kterou máte popsanou ZDE.

Nebo zaparkujte na parkovišti Podhůra, jehož GPS je: 49°55’10.093″N, 15°46’52.312″E

Z Parkoviště Podhůra se vydáte po žluté turistické trase, která Vás po 500 metrech zavede až k rozhledně Bára. U rozhledny Bára se nachází bufet, kde se můžete občerstvit. Dále je zde lanový park a dětské hřiště.

Pokud budete pokračovat dále po žluté turistické značce, tak jděte až k rozcestníku čertova skalka a zde odbočte doprava – půjdete dále po žluté turistické značce. Až dojdete k lesní tělocvičně. Zde se můžete vrátit stejnou cestou zpět, nebo se dát doprava na zelenou tursitickou značku a tudy jít až po zelené k rozhledně Bára, cestou uvidíte lesní studánku.

Mapu najdete zde

Další pořádané kulturní akce

PECKA herní krajina

zdroj a foto: www.pec-ka.cz Pecka herní krajina se nachází 69km od Hradce Králové, což je asi 1hodina a 20 minut cesty autem směrem na Jaroměř, Dvůr Králové nad Labem, Trutnov, Svobda nad Úpou, Horní Maršov a Velká Úpa. Parkoviště Velká Úpa P5 – GPS: N 50°41.36147′, E 15°46.05715′ Herní krajina […]

Lesní hrádek Aichelburg

zdroj foto: www.veselyvylet.cz Lesní hrádek Aichelburg je od Hradce Králové vzdálený 65km, což je asi hodinka a 15 minut cesty autem směrem na Jaroměř, Dvůr Králové nad Labem, Trutnov, Svoboda nad Úpou, Horní Maršov a Temný důl.  GPS: 50°40’3.904″N, 15°47’24.523″E Od malého stání u silnice je to asi 400m lesem […]

Šimkovy sady v zimě – Hradec Králové

Šimkovy sady jsou největším hradeckým lesoparkem o rozloze 18 hektarů, byly navrženy architektem Josefem Gočárem a park prošel komplexní obnovou. Podle Karla Šimka, který byl v dubnu roku 1945 zastřelen nacisty se sady pojmenovali. Jsou zde rybníčky s lávkami nad hladinou, zahradní restaurace, dětské hřiště, bludiště, gril. V zimním […]